Sós kifli



Már régóta tervezem, hogy megpróbálkozom a kiflisütéssel, de nem nagyon találtam receptet hozzá. Végül kaptam egyet egy barátnőmtől, de azt is átvariáltam, mert ő Graham lisztet is rakott bele, ami nekem annyira nem ízlett.
Hááát, az enyém sem lett az igazi, mert elsóztam picit, így inkább sörkorcsolyának való, mint a gyerekeknek reggelire. De nem adom fel!:)


Hozzávalók:

  • 50 dkg liszt
  • 1 cs Dr Oetker élesztő (vagy 2,5 dkg rendes)
  • 3,5 dl langyos tej
  • 0,6 dl étolaj
  • 1 tojás
  • só (4 teáskanállal próbáltam, nekem sok volt, kb 3 elég lehet)
Elkészítés:
  • élesztőt felfuttatjuk (15 perc)
  • minden hozzávalót összegyúrunk és megkelesztjük (kb. 45 percig hagytam)
  • 6 kis cipót csinálnunk és kör alakúra kinyújtjuk őket, kb fél cm vastagra
  • 8 cikket vágunk körönként és feltekerjük őket kifli formára
  • picit megint lehet keleszteni (kb 10 percig hagytam)
Sütés:elektromos sütőben 190 fokon 25 percig sütjük

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...